Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch kan een bestelling tijdens het transport stuk gaan of kan er iets anders gebeuren waardoor u recht heeft op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht ons binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek op de hoogte te stellen. Als het defect binnen de garantie valt, zullen wij het product kosteloos repareren of een vervangend product voor u vinden.

Klachten

De mogelijkheid bestaat dat er iets gebeurt wat niet volgens plan verloopt. Wij raden u aan om eventuele klachten eerst kenbaar te maken door ons te mailen op info@philicka.com. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via de Stichting ValuedShops/WebwinkelKeur. Sinds 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Het ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders is behandeld, staat het u vrij uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.